Zapraszamy do udziału w Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury Budma 2018, które odbędą się od 30 stycznia do 2 lutego w Poznaniu. Na zorganizowane w ramach projektu „Kompleksowa promocja potencjału gospodarczego Miasta Tomaszowa Mazowieckiego i Powiatu Tomaszowskiego” stoisko zapraszamy nieodpłatnie ośmiu przedstawicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw - jako współwystawców.
Udział firm w targach będzie bezpłatny.
Zainteresowanych przedsiębiorców prosimy o zapoznanie się z załączonymi dokumentami.
Wypełniony formularz zgłoszenia należy przesłać w formie skanu i wersji edytowalnej na adres e-mail: lpig@powiat-tomaszowski.pl bądź dostarczyć osobiście do siedziby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Św. Antoniego 41, II piętro, pokój 220.
Zgłoszenia zostaną poddane weryfikacji. Ostateczna lista przedsiębiorców zakwalifikowanych do udziału w targach zostanie ogłoszona do 17 stycznia br.
W przypadku braku możliwości uczestniczenia w targach, istnieje możliwość przekazania materiałów promocyjnych na stoisko.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt: Natalia Rybarczyk-Kwiecień - Lokalny Punkt Informacji Gospodarczej w Starostwie Powiatu Tomaszowskiego ul. św. Antoniego 41, tel. 44 724 21 27 w. 220 lpig@powiat-tomaszowski.pl.
Zapraszamy przedsiębiorców reprezentujących MŚP prowadzących działalność odpowiadającą specyfice Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA (handlowców, architektów, wykonawców oraz inwestorów) do bezpłatnego udziału w targach w terminie 30.01-02.02.2018 r.
Celem głównym udziału w targach jest wzrost poziomu eksportu regionalnych przedsiębiorstw z sektora MŚP, poprzez nawiązywanie kontaktów handlowych na poziomie międzynarodowym, wzrost umiejętności w zakresie poszukiwania kontrahentów zagranicznych oraz zdobywania nowych rynków zbytu, wzrost wiedzy na temat nowych trendów i rozwoju danej branży.
W ramach realizacji projektu „Kompleksowa promocja potencjału gospodarczego Miasta Tomaszowa Mazowieckiego i Powiatu Tomaszowskiego”.